13 de juny 2006

El ruc de l'Acebes



Dissabte va ser l’Hospitalet, ahir Granollers i avui Mataró.
Necessitem : Xiulets, cassoles i molta veu.
L’Exministre Angel Acebes, farà acte de presència avui a la nostra ciutat (Escola Universitària) difonent mentides i animadversió envers tot allò que soni català. Cal remarcar-los qui són els energúmens» i els intolerants antidemocràtics.
Hi haurà dues línies d’investigació, una que ha estat ETA i l’altre que som figurants.
No cal fer cas, visca les peixateres del mercat de Collblanc!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

A Badalona, van anar-hi els del PP el diumenge al matí. Es veu que l'esbroncada tb va marcar història.

Anònim ha dit...

Eren peixateres????? no ho hagués dit mai. Em pensava que eren les diputades camuflades del psoe.

Anònim ha dit...

i on heu deixat els ous? xD

Anònim ha dit...

Estic en un dubte existencial, fer aquestes provocacions no és posar-se al mateix nivell? Jo evidentment no hi seré pq soc de fora, pero tot el meu suport moral, mental i anal.

Anònim ha dit...

i no és macu rebre´ls amb aquesta euforia????!!! jejeje. Txell nena, com estas? fa mooooooooooooolt que no ens veiem!!!!!

Anònim ha dit...

Han canviat de lloc l'acte, ja no ho fan a l'EUM sinó a l'Hotel Ciutat de Mataró.

Txell ha dit...

Goita, doncs anar omplint pàgines!!!! M'han dit que aquest cap de setmana toca veure'ns ;))