13 de setembre 2006

Doctor Corbella no sé que em passa



Tensió mamària
Inflamació (cara, ventre, dits)
Mal de cap (migranyes)
Acnè
Estrenyiment o diarrea
Palpitacions
Canvis en l'interès sexual
Canvis en el somni
Rigidesa muscular
Mal d'esquena
Asma
Depressió
Sentiment de tristesa, malenconia
Cansament i fatiga
Tensió o intranquilitat
Ansietat
Irritabilitat i agressivitat
Dificultat de concentració

11 comentaris:

Puji ha dit...

Algun vòmit matinal? Vols dir que no anirem a bateig?

Mònica ha dit...

I no et dóna per plorar molt? Jo estic molt toba aquests dies

Núria ha dit...

El primer que et diria es que no li consultis mai, mai, mai una cosa així al Dr. Corbella. És massa mediàtic, i en aquest mundillu no està ben vist. Si necessites ajuda mèdica/psiquiàtrica/psicològica m'ho dius que en conec uns quants.
I segon, ja li has comentat el canvi en l'interès sexual al teu home???
Recorda'm que mai més vaig al WC amb tu :-P

Anònim ha dit...

És la mateixa sensació que va sentir Maria quan l'angel del Senyor la va visitar per comunicar-li la bonaventura.

O et fas monja, o deixes la maria...

Titus ha dit...

Txell no et facis monja, inmaginat sor txell.

Anònim ha dit...

Massa guapa per fer-te monja

Oscar ha dit...

Txell, estic buscant nòvia per en Marc...

Txell ha dit...

Ui doncs crec que seria molt entrenyable poder-lo aparellar amb la nena d'en Puji o d'en Dani, no? Sembla que tot hagi de quedar més en família!

LINUX ha dit...

JO JA HI PASSAT PER TOT AIXÒ! ÉS EL SÍNDORME POSTVACIONAL! DESPRÉS DE QUASI UN MES TREBALLANT ENCARA EN TINC SÍMPTOMES!
ARA K SI NO ÉS AIXÒ... QUE VOLS DIR QUE ENS FARÀS TIETES???

Joanet ha dit...

Un altre més igual?????? No en fot d'anys ni res que t'ho sento a dir....

Dncent ha dit...

Canvi en l'interès sexual, no vol dir necessàriament, que hagi d'anar a menys...... Espero.

Faré tot el possible perquè els símtomes et passin aviat.

T'estimo molt amor meu.