13 de febrer 2007

Un any!




Tot just avui fa un any, de l’aparició d’aquest projecte. Sincerament jo volia fer un fotolog, ja que mai he tingut massa traça per escriure, però fins i tot el meu grau de inutilitat arriba als extrems de la bloggosfera i vaig renunciar-hi per la meva ignorancia alhora d’insertar fotos. Sóc una crack de pacotilla!

Amb el temps m’hi vaig anar trobant bé, era com un exercici de disciplina i de constància que dia rera dia va anar assolint els objectius previstos, superats en escreix i satisfacció.

Jo escribint un paràgraf de més de tres línies... ufffff immillorable!!!

No m’enrotllo més! Avui faig un any
! QUE RULI EL CAVA!

20 comentaris:

Clint ha dit...

Doncs que ruli! que ruli! (que diuen que tu te'n fots una ampolla segons qui la palma!)

Per molts anys!

Anònim ha dit...

felicitats!!!!!

Anònim ha dit...

Quan pleguis et vindrem a buscar per que enss convidis

Anònim ha dit...

Moltes moltissimes felicitats !!!!! Un any, si tot just sembla ahir, clar que fa menys d'un any que et llegeixo :))) Una forta abraçada !!!!

nimue ha dit...

moltes felicitats!! a mi em sembla que escrius la mar de bé així que enhorabona per la constància! :))

David JB ha dit...

Apa, a celebrar-lo doncs. Felicitats

Anònim ha dit...

Moltes felicitats i a continuar... i que ens puguem seguir llegint per molts anys

PS. L ampolla de cava encara no ha arribat...

Mikel ha dit...

ja pots obrir un altre ampolla que els bandarres d´aqui dalt ja s´han acabat la primera!!

Anònim ha dit...

Felicitats carinyu! Sé que no tens massa temps però guarda't un dia per fer un cafè!

Anònim ha dit...

Per molts anys, guapetona :)

Adagio ha dit...

felicitatsss wapaaa!!! a veure si en fas molt més eeeh!

que vagi mu be el dia txell!

Puji ha dit...

Anys i anys, per molts anys, la la la la la la.....

Moltes felicitats! Segueix com fins ara, que ho fas mot millor que no et penses!

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Moltes felicitats, senyoreta!!! I no disciplina ... és un plaer!!!

Un fort petó

Charlie ha dit...

PER MOLTS ANYS!!! (precisament també avui fa un mes que vaig deixar de fumar :P)

Txell ha dit...

Moltes gràcies a tots! Últimament vaig molt justeta de temps, horaris i idees, però m'en sortiré!
Un petó a tothom!

Candela ha dit...

MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!! Ho fas molt bé! Tens un bloc fantàstic (sino no et llegiria, és clar!). Un petonàs!

eecalvet_ ha dit...

que sigui el primer de molts.

Felicitats!

Anònim ha dit...

I jo que et feia més gran, vaja com puja la canalla amb un any ja saben bloguejar :_ em sento un iaio.

Felicitats guapa! i continua escrivint!!

El veí de dalt ha dit...

Doncs per tenir un anyet, la criatura ens ha sortit prou lúcida, espavilada, irreverent i contestatària. I que duri! Altres venim al darrera...

Oriol ha dit...

per molts anys