12 de novembre 2007

Les iaies picants


Em noto neguitosa i expectant. Fa dies que no puc dormir i sento que em falta l’aire per l’arribada d’un esdeveniment d’aquesta magnitud...

Tornen amb cinc talles més de pit que fa deu anys, amb arrugues inexistents, els pòmuls més marcats i un saber estar que espanta. Qui més qui menys té criatures; un total de set i tants amants com a dies de l’any hi ha. Les nenes picants estrenen àlbum i gira mundial.

Amb aspecte serè i madur, sense deixar de banda la feminitat i sensualitat que desprèn cada racó de la seva pell, les Spice Girls ens anuncien un recorregut per 11 països, incloent-t’hi el país veí. Correu, correu...Que això s'esgota!

La seva suposada seriositat i elegància, és l'eina fatal per enlluernar a "jovenets de 30 anys", (amb l'ajuda d'unes calcetes de blonda i d'uns mini sostens amb els pits ben enxovats, clar!)). Casposes i ràncies, s’han marcat el clar objectiu de no tornar-se a quedar embarassades... això posaria en perill la seva exitosa tornada!!!

Les reines del pop, ja són aquí! Us agraden les nines de silicona?

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Buaf! Una altra vegada a amagar-me sota el llit!

Vaig a buscar provisions!

Puji ha dit...

I'll tell you what I want what I really really want.

Boira ha dit...

La que està pitjor es la Beckham, quin fàstic que em fa aquesta dona! S'haurien de canviar el nom, spice girls ja no els pega amb lo viejunas que estan, i que consti que m'estic tirant pedres sobre la meva teulada. Que jo també estic viejuna, però que consti que faig més bona pinta que elles, al menys no estic tant estirada!

Anònim ha dit...

com????? i no han incorporat al Michael Jackson ni a la Tamara ???

alba ha dit...

jijijijiji
jajajajajaj
jujujujuju

Quin espectacle! això no ens ho podrem perdre!!!!
Me'n vaig ara mateix amb el sac de dormir i el termo ple de cafè a fer cua davant de Can Fàbregas (o siguisi, el Tall Anglès) per compar les entrades. Qui em ve a fer el relleu???

Charlie ha dit...

La negra no s'ha operat res oi? Perquè està idèntica!!!

Anònim ha dit...

Puajjjjjjjjjjjjjjj la Beckam és terrible! Abans ere lletjeta, però ara és lletjassa!

Coff, coff, coff...... m'entren flatulències!¡!¡!¡

Clint ha dit...

estic amb el charlie, la negra no és la mateixa! jajajaja

Tot i que a mi les mini calcetes i els mini sostenidors...què vols que et digui, és la crida de la selva! Això sí també depèn de qui els porti!

Oriol ha dit...

la que li han sentat millor els anys és a la "esportista".
Txell, doncs com diu el clint, "la cabra tira al monte" ,...

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Si tots els grans grups tornen (els Police, els Who, els Sex Pistols, els Led Zeppelin, etc...) perque no ho havien de fer las Spice Girls?

Els de Muchachada Nui s'han trobat amb un bon filó

nimue ha dit...

buuuuuuuuuf!!! jo no faig més que preguntar-me si feia falta!!!

Trento ha dit...

Jo les aniria veure. Ha de ser la mar de divertit veure aquestes mosses. llàstima que a Madrid hi són el 26 de desembre fum fum fum

robelfu ha dit...

És realment necessària la tornada als escenaris d'aquesta formació?
no crec que calgui remoure el passat en aquest cas i menys si no és per aportar res nou.
Encara que tornar a veure a Victòria Adams en un escenari, ara que és la senyora de Beckam ... alguna cosa de curiositat sí em desperta.

Jo Mateixa ha dit...

Uala nena, jo aquests dies fent neteja he descobert que tinc un CD d'elles, be de fet el múnic CD que van editar en el seu temps i ves, a acabat a les escombraries de casa els pares :-S

Aixxxx, quines èpoques aquelles, ara ni borratxa (sortint de ca en Clint despres de veure el fungol d'aquesta nit) aniria a veure-les fer el pajaru de nou :-P

Petonets dolça!!!!!

Terra ha dit...

Què se'ls estaven acabant les rendes dels seus antics discos? No es podien quedar tranquiletes amb el que estiguéssin fent??

Almenys estan millor ara que amb les pintes que fotien fa 10 anys, i molt més operades també! Menys la pija Beckham, que està horrenda.