23 de novembre 2007

Vins, caves, formatges i patés!


Salut Blocaires!

Els vins i els caves ja estan en la temperatura ideal. Els formatges i els patés desprenen una flaire exòtica i perfumada. La vedella melosa i el porc suau i tendre.

Demà ens n’anem de fiestuqui!!!!!

Diuen que una parella glamurosa, amb clavells vermells a la solapa, ens vindrà a rebre a l’Hotel Ciutat d’Igualada.

La resta... l’ambientarem nosaltres!

Apa som-hi!, Aixequem el puny i degustem els productes de la terra!!!

11 comentaris:

Mestra Lluna ha dit...

Hola Txell, estic començant a moure'm pel món dels blocs i t'he descobert grácies al bloc de la Candela. I ja que m'agrada tant lo que escrius penso que sería bona idea posar un link al meu bloc per poder seguir-te sovint. Pots correspondre'm o no, no cal que em posis al teu bloc, simplement es per tenir la llista de vincles que m'agrada a mà. Espero no t'importi.
Petons.

Anònim ha dit...

Aquests tipus de posts haurien d'estar prohibits a primera hora del matí !!!!!!!!

Mikel ha dit...

Doncs dema cap Igualada!!

Jo Mateixa ha dit...

Caram tu, que be que viviu!!!!!!

Doncs apa, a gaudir-ho i no pilleu una borratxera gaire important eh, que la grossa l'hem d'agafar col.lectivament, recordes??? :-P

Petonets guapissima i bon cap de setmana!!!!

Anònim ha dit...

Cuions i jo bledes... ecsss!

rosa ha dit...

Anda i això a que treu fet? que celebreu res?
quin luxe

Txell ha dit...

Lluna nova, ja t'he agregat al Freedreader! QUan pugui ho faré pel blog. Benvinguda reina!

Carquinyol, farem forces fotos pq babegis! :P

Mikel, tu també vens???

Txell, la grossa la guardo per tu! :))))))))))))))))

Vladimiru, dilluns ja baixes dels 100kg! Esforç i sacrifici!

Cristina, en farem més! Diumenges?

Rosa: http://farlopa.bloc.cat/post/5657/197581

Anònim ha dit...

Ja veuràs demà! soc tot lo contrari als lLepafils i primmirats que deies ;-)

Dessmond ha dit...

Si sobra alguna mica de cava, pensa en nosaltres. Només una mica.

mossèn ha dit...

i pizza ??? ... hi haurà pizza ??? ... salut

Anònim ha dit...

itwebsite applets spot eradication ought hebbal designated wake block visited svalue
semelokertes marchimundui