20 de desembre 2007

Un altre meme




Dos dels meus tres mites eròtics (blocaires), m’han passat el mateix meme. L’He deixat córrer uns quants dies mentre trobava d’altres històries, però avui el cap no em rutlla tal i com caldria i aprofito l’avinentesa per passar per l’adreçador. Vinga som-hi

1-Jo 10 anys enrera. En tenia 21 i estava apunt d’acabar amb una relació de joventut, d’aquelles que vas fent vas fent i a la que te n’adones ja han passat quatre anys. Vaig descobrir l’IRC i tota una fauna cibernètica de depravats i malalts mentals. Ja treballava aquí

2-Jo 5 anys enrera. Per contra feia pocs dies que havia conegut un pelut que m’havia de canviar la vida... bahhhhhh no va arribar ni a setmana santa. Seguia treballant aquí i entrava i sortia de casa els meus pares al meu antull. (Paraula lletja per nassos, oi?)

3-Jo fa 1 anys. A la majoria, ja us coneixia i intentava fotre cops de mall dia si i dia també. Per aquestes èpoques se’ns va acudir casar-nos i llençar la casa per la finestra. Evidentment treballava al mateix lloc i a la mateixa taula

4- Ahir (19 de desembre). Durant el dia res a destacar, papers, factures, sobres i clients. Al vespre un gotet amb l’Albert que feia molt que no ens veiem i una xerradeta telefònica amb l’Enric.

5- Avui (20 de desembre). Seguirem la tònica d’ahir amb el cap pensant en el mega pont que ens espera! A la tarda oculista (upsssss!!!!!!!)

6- Cinc cançons de les quals em sàpiga la lletra: La majoria d’en Llach, dels Brams, de la Trinca, dels Esquirols i dels Pets. Si ja... sóc una catalufa pudent! :P

7- Cinc llocs per visitar. Qualsevol racó de l’Àfrica, la tardor a la Garrotxa, l’India i el Nepal, la bella Argentina i Islàndia i els seus llacs i volcans.

8- Cinc coses que m’agrada menjar – Els formatges, com més forts millor. Els patés i foies ben colesteròlics, la xocolata de tots colors i totes les textures, les patates bullides ben fredes i les truites de la meva mare.

9- Cinc joguines preferides – Les Nancys, les Barbies, les Barriguites, els Clicks de Playmobil i les cuinetes

10- Cinc distribucions de GNU/Linux preferides: Mandeeeeeeeeeee????????????

11- Cinc persones a les que passo aquest meme: a l’Alba Pujol, a la Robelfu, a en Xexu, a en David Codina i a en Charlie

9 comentaris:

Sergi ha dit...

Això m'ha servit per saber una miqueta més de tu, ja m'agrada, que estava una mica despistat en algunes coses.

Normalment declino els memes, però t'agraeixo que hagis pensat en mi, de veritat. Com que no és la primera vegada que me'l passen, potser m'hi animo i tot. Gràcies.

Anònim ha dit...

Les barbis, les nancis i les barriguites??¿?¿?¿?¿?¿?¿¿ Ha estat un cop molt dur això!

Carquinyol ha dit...

A la pregunta número 10 li has donat la resposta més habitual ;)

Clint ha dit...

Molt bé molt bé catalufa? jajaja m'encanta ser un dels dos que et va passar el meme ;)

Espero que el pelut no el llegeixi!

Abogadaenbcn ha dit...

Visca el formatge!

Txell ha dit...

Hosti Xexu, doncs serà tot un honor que el fagis. Així sabré quines cançons cantes i a que jugaves quan eres petit :P

Joan... podia haver estat pitjor. N'Hi havia que jugaven amb els Pequeños Ponys!

Carqui, sóc molt previsible! Que burra!

Clint, no l'he vist mai més! Millor pq aguntar una rèmora com allò tota la vida...

Abogada... Visca el Cabralesssssss1!!

Unknown ha dit...

Totno a tenir ordinador però porto uns dies fatals doncs m'està costant un munt tenir el ratolí i el teclar funcionat ok doncs o m'anava bé un o l'altre... ara només tinc problemes amb els altaveus que han enmudit... però aquest, Txell, no és impediment pel blogejar...

Doncs mira... llegint les teves respostes m'he traslladat als dies de la meva infantesa... i malgrat no jugava ni amb Nancys, ni amb barbuies ni amb les Panxes de les tendres barriguitas si que ho feia amb els click, aleshores de famobil, avui de Playmobil ves a saver per quins motius...

Tot i amb això i per qüestions ben properes -ma germana- les nines que comentes no m'han esta alienes... fins-i-tot recordo un nino a mida real tipus nadó...

Rollitos melangiosos a banda i pel que fa al que comentes al meu blog doncs m'intriga i molt doncs no és que no sàpiga per quin motiu passa el que dius, és que vaig més perdut que un català a Puerto Hurraco... Explkica'm de que va tot plegat quan tinguis un momentet.

Charlie ha dit...

Eiiii! Moltes gràcies per pensar en mi, però com podràs haver comprovat, mai penjo memes al meu bloc.

No és perquè no m'agradin, ni em faci pal, ni res de tot això.
És simplement per dos motius:

1-Sóc tant fastigosament perfeccionista que estaria canviant, afegint i suprimint detallets cada mitja hora, i no quedaria seriós.

2- i principal. La família (pares, germans, cunyats i nebots) visiten el bloc amb asiduitat (encara que no es noti perquè mai comenten), i passo de que llegeixin coses que no els hagi explicat mai o que no m'interessa que sàpiguen. I per fer un meme políticament correcte als seus ulls, passo.
(sóc el petit de quatre i em porto 6 anys amb la que tinc més aprop, o sigui que pots suposar que molta comunicació no he tingut amb ells)


Però, repeteixo, gràcies :*

Anònim ha dit...

hey your blog design is very nice, neat and fresh and with updated content, make people feel peace and I always enjoy browsing your site.

- Norman