16 de gener 2007

No em faran callar!

Avui m'han putejat, i molt!.

Des de fa uns anys vivim en un efici de tres plantes. A cada pis només hi ha una habitatge, per tant només som tres arrendataris. A part de les desevinences entre els diferents veïns, cadascú fa la seva i mai ningú posa els peus a casa de l'altre.

Jo visc a dalt de tot, diguem-li àtic o simplement al tercer. Així doncs i com és d'esperar mai ningú hi hauria de pujar.

En el replà a part d'una astora llampant, hi ha una senyal de tràfic de prohibit estacionar, que vaig robar un dia de festa major amb unes copetes de més. Allí es va quedar i mai ens ha fet nosa.

També hi haviem penjat un cartell a la porta, similar a això:





Missatge clar i concís, oi????????????????

Doncs bé... un comercial molt simpàtic de Comunitel i amb tota la seva mala baba, ens l'ha arrencat.

Han atemptat contra la meva llibertat d'expressió, i el què em toca més els nassos és que ho han fet a casa meva mateix! No em faran callar!!!!!!!!!!!!!!!!!

24 comentaris:

Anònim ha dit...

qui és el k es treu el papo de la foto anterior?

Anònim ha dit...

Doncs si un comercial de Comunitel ha entrat a casa teva i t'ha censurat, jo proposo que els que et llegim publiquem als nostres blocs un missatge de denúncia d'aquest fet.

Fes un missatge on s'expliqui de forma clara i concissa el que ha passat (ja se que ho expliques en aquest, però un una mica més calmat seria millor) i jo te'l publico quan tu vulguis

Salutacions i ànims !! Cap agressió sense resposta !!

Mikel ha dit...

I tu l´has vist a aquest payu? e sa dir te l´has trobat arrancant el cartell al repla? PErque li hauries pogut fotre la senyal de trafic pel cap per exemple

Txell ha dit...

Es que quan vaig arribar, em vaig espantar. Mai hi ha pujat ningú fins al replà de casa... i vaig anar a casa els veïns a preguntar si havien estat ells. La noia em va dir, que havien vingut uns comercials de Comunitel. (Clar que després em va dir que eren de Tele2)

Pep ... però posa-li Angu, també ha dit...

Collons! No coneixia les implicacions polítiques d'aquesta gent! Però de què van?
El poder de les telefonies és cada cop més gran ... però això ja és el colmo, tu!!!

Un petó i que no et facin callar!

Anònim ha dit...

si saps realment que ha estat ell, denuncia¡l a la seva empresa. Escriu-los a ells i truca'ls i digues que un operari que va entrar al teu bloc (carrer, porta i ciutat) el dia... a l'hora... ha trencat un element que tenies a la teva porta i etc...

i també fes-ho als programes aquests de ràdio que tene espai de defensor de l'oïent, i als diaris...

però no callis!!!! Fes-ho saber.

Anònim ha dit...

Vn tenim un problema. Ella no ha vist a cap comercial, ni a cap operari. Tan sols es basa amb lu que diu la veina. Però i si han estat ells?

Puji ha dit...

No sé perquè, però m'inclino pel yayo de les bombones, que pel que expliques ha de ser un fatxa de collons. Això del comunitel sona raro...

Anònim ha dit...

Txell, fes com jo: em dedico a posar ahdesius CAT a les matrícules dels fatxes que s'hi han enganxat la E. El millor és quan se n'adonen i munten el pollastre, però malauradament aquesta part no l'he vista mai!!!!!!!

Clint ha dit...

Txell, no et fiis de la veïna, sempre diuen mentides, segur que ha estat ella, que va pujar a fer el xafa! Ara el que has de fer és comprar-te una peça d'aquelles de ceràmica que posi "aqui hi viu una d'emprenyada!" i la penjes al costat de la porta amb el missatge independentista aquest tant petit que hi tens!
Sobretot sobretot que no et facin callar!

Anònim ha dit...

q fuelte q fuelte!!! ja ho diuen que de fora vingueren i de casa en tregueren.

Anònim ha dit...

És super fort tia.
Lia-la molt, per qquè això és que és molt fort.
Ja ho dic jo Quan aprendrem que les banderes no les venen a les botigues de moda per tant millor les traiem totes i en fem llençols super xulos.

Cristina ha dit...

Aquests de Tele2 són imbècils. A mi em volien convèncer de que canviés de companyia telefònica i jo amb la meva simpatia habitual els vaig engegar perquè el comercial no parava d´insistir. Vaig acabar amb aquella frase tan coneguda que diu "quina part no has entès?" I el tio va començar a insultar-me. Vergonyós!

Anònim ha dit...

La gent es gilipuertas, de veritat!

PETOOONSSSSSSSSSSS

Candela ha dit...

Jo ja estic farta dels comercials aquests que entren a les finques privades i fan el que volen.

Deixen revistes tirades pel terra (a la meva finca deixen quatre per repla dia sí i dia també) piquen a la porta a la hora que els surt dels ous (per no parlar del teléfon)...

Hauria d'estar prohibit.

I ja si a més de treballar fan aquest tipus de coses... que els donin per el cul.

Candela ha dit...

En qualsevol cas, jo tampoc em refiaria de la veïna...

Dessmond ha dit...

Avui pot ser és el dia lluit de les telecomunicacions.
Ens han trucat al despatx, per fer una oferta fantàstica de Movistar empreses. A l'altra banda de l'aparell un individu -per dir-ho d'alguna forma educada- s'ha queixat que ell era andalús i que per tant no coneixia el català.
Li hem dit que gràcies que ja estem igual de mal servits amb els que tenim i per tant no hi ha motiu aparent per fer el canvi de companyia. I hem penjat, és clar.
Quin país!

Anònim ha dit...

Tot i que no m'agradi que hi hagi cotxes d'aqui amb la E. Pregunto no es ser tan faxa o intransigent arrancar un paper d'una porta com t'han arrancat, com empegar pegatines de CAT, als cotxes que porten una E???

tmabe s'hauria de trucar a la radio per això?

nimue ha dit...

això t'han fet??? xiqueta, quin morro que té la gent! cadascú a sa casa... ja se sap :(

Oriol ha dit...

txell, busquem-ne un altre i pengem-la de nou, i de pas ens fas uns canapes d'aquells que vas posar en un blog. ;-)
Hi ha molt malalt diambulant pel carrer,però per sort no t'ha fet cap destrossa ni ratllada a la porta.

Oriol ha dit...

fent de CSI, algú li deu haver obert la porta de l'escala? Per tant la veina té credibilitat.

Sandra ha dit...

Jo proposo que en facis un de nou i un cop fet, te'n vas a una copisteria barateta i el copies 100 vegades. Cada cop que te'n tenguin un, torna'l a penjar... ja es cansaran...

Anònim ha dit...

sisisisisi a tot, PERO ALGU EM POT DIR QUI ES EL DE LA FOTO DEL PAPO? la cara em sona moltisim

Anònim ha dit...

Caram quin susto, jo també visc en un "àtic" com el teu no m'agaradaria arribar un dia i trobar-me un panorama així...

El que és cert és que és injust, a casa seva cadascú fa el que vol...no??

la proposta de la sandra hem sembla força bona idea...