29 d’agost 2007

Com m'agrades (Whiskyn's)


Quan em mires sense dir res
i sempre m'endevines el pensament,
saps fer de mi el que vols,
però m'agrades.

Quan t'empipes per cap perquè
i al cap d'unes carícies acabem rient,
quan estem sols,
com m'agrades.

Quan veig que em busques
i adormit et dic que no en tinc ganes,
pots ser molt tossuda
i és llavors que m'agrades.

Tot allò que s'amaga dins del teu món
és com m'agrada.
Tot allò que només et guardes per als dos
és com m'agrada.

Quan m'avises que et vas cremant
de tanta rutina i que tens molt clar
què vols i què ja no,
és quan m'agrades.

Quan em mimes si em veus xafat
i em fas posar les piles per tornar a brandar
sense cap por,
m'agrades.

Quan arribes rendida
i badallant poses les ganyes
que em tornen ximple
perquè saps com m'agraden.

Tot allò que s'amaga dins del teu món…

Quan dissimules
si en sec t'adones que la cagues,
i em vens excuses
que no em crec, però m'agraden.

Tot allò que s'amaga dins del teu món…

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Uoooooooooooooooooooooooohhh!!!!!!

Quina declaració d'amor!!!! A mi tb m'agradaria això........ de moment no és possible.

Salut!

Clint ha dit...

ei! que al final semblareu la parella de cotó de sucre...tant dolços!

què fas que no apareixes ni per criticar el montilla!

Anònim ha dit...

Bentornats!!!
Us hem dit ja que feu molt bona parella i que sigueu feliços?

Opino com en Clint. Catalunya necessita un bon post dels teus per aixecar els ànims.

Txell ha dit...

Qui és en Montilla?
Algú l'ha vist des de que és President?

Anònim ha dit...

WAPAAAAAAAAAAA

Ja ets per aquí?¿ a veure si ens veiem algún sia, digo yo, no? o no? ves a saber, ves a saber! XDDD Un petunas (més petitet que el que hos feu a la foto, que no es plan! XD )


MUUUUUUUAK!