04 d’octubre 2007

Meme


El dijous quan estàs mancat d'idees i inspiració, sempre va bé un meme! Allà voyyyyyy!!!!!!!


1.-Quan temps portes com a blogger?

Vaig caure en la temptació, un dilluns de mitjans de febrer del 2006.


2.-Com vas saber de l'existència dels blocs?

Molts dels meus amics tenien un fotolog i a mi això de les fotos em cridava molt l’atenció. Ni corta ni peretzosa vaig seguir una sèrie de passos per donar-me d’alta i ohhhh... quin horror...havia creat un bloc en comptes d’un fotolog!!!
I què cony havia d’explicar, si no en tenia ni puta idea d’escriure... I així durant els darrers 20 mesos!


3.- Digues 5 blocs que segueixis diàriament?

Des de que conec el Feedreader, tots els blocaires de la llista que van actualitzant, més algun que encara no he tingut temps d’incorporar.


4.- Ets lector anònim d'algún blog?

De forma continuada, no. Reconec que sóc tafanera de mena i faig moltes voltetes blocaires, però on poso l’ull, poso la grapa.


5.- Alguns autors que et generin especial simpatia?

Sobretot els de la meva quinta i amb els qui compartim país, llengua i idees.


6.- Amb quins 5 bloggers aniries de marxa?

Si només han de ser cinc ho tindria complicat... però va em mullo... Amb l’amic Farlopa, que tot i ser un torrecollons és un personatge imprescindible en la meva vida. Amb l’Angu, que amb amb els seus monòlegs farcits d’humor, riuríem una estona llarga. Amb la Jo Mateixa, ja que em fa l’efecte que després d’un parell de cubates, no hi hauria ni déu que ens parés. Amb en Charlie i les seves notícies diàries, per estar completament informats durant el matí de ressaca. I el premi honorífic a L’Oriol, per tots els mals dies que, sense ell saber-ho, ha aconseguit animar-me, gràcies xaval!


7.-Amb quins 3 bloggers passaries una nit de bogeria sexual?

Tots tres de cop, o un darrera l’altre? Es que jo m’atabalo de seguida! Vaaaaaaaaaaaaaaaa.... no penso donar cap explicació, però el rànquing seria aquest: Clint, Carquinyol i Puji. (És completament variable, eh?)


8.- T'has enamorat algun cop d'algun blogger?

Enamorat no, però algun encisador tenim per la xarxa.


9.- Estàs satisfet amb el teu blog?
Podria estar-ho més, però no hi puc destinar tot el temps que voldria. De totes maneres, quan n’estic farta li faig un canvi d’imatge i com nou!

10.- Escull entre 3 i 5 bloggers per a que facin aquest meme!

Em sembla que tots l’heu fet, no? Jo li passo a en David Codina, a en Doommaster i a en Tondo Rotondo, però vosaltres mateixos..

14 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Uaaaaaaa, jo amb dos cubates (si poden ser Gintonics millor que millor) ja la pillo grosa i faig mooooooooooooooltes tonteries, vaja, que ens ho passariem be, segur :-P

Gràcies guapa, petonets!!!!

Anònim ha dit...

quines coses tenen els memes..., encara que tot i ser completament variable jo vaig a emmarcar aquests que hi ha coses que no es llegeixen tots els dies xDDDD

La part de satisfet amb el bloc, no saps com l'entenc !!!!!

Clint ha dit...

Si ho se et passo més memes! diu un aquí tot estarrufat com un paó del zoo! jajaja encara que sigui variable!

Ulisses ha dit...

Jajajaja dona gust veure que ràpid l'has fet! XD

Wueno, no està gens malament ;)

El veí de dalt ha dit...

Tots anem caient, eh?

Oriol ha dit...

doncs mira, una de les frases que recordo sempre, quan faig el blog, és una que em vas dir tu que deia així...( més o menys).... "intentar arrencar un somriure a qui et llegeix" i és una premisa que quan escric sempre la tinc al cap. Gràcies a tu.

Matitzat això......no puc posar, per exemple, al Clint a la 6 i afegir-me a la 7?. :-D
Bon cap de setmana....

Puji ha dit...

Osti! Jo sí que te pongo!
EEEh! Que la Txell m'ha triat!

Petons de divendres, guapíssima!!!!

Txell ha dit...

Txellins mira que a mi el gintonic, no m'ha fet mai el pes...

Carqui emmarca, emmarca! Que això és variable :P

Clint, t'ha baixat l'estarrufamenta, oI?

Ulisses, has vist que sóc bona minyona? ;)

Veí, un darrera l'atre i pim pam.

Oriol, només hi ha un petit pas del 6 al 7. I com que oscila, doncs prepara't! :P

Puji! Però mira que sóc bona persona!!!!!!!!!!!!!

Charlie ha dit...

(collons, i a sobre ara llegir-ho amb una pantalla de 19"...)

Charlie ha dit...

aviso que en un matí de ressaca no sóc persona. Proposo comentar les noticies mentre dura la taja, que amb quatre cerveses al cos fins i tot em veig en cor de discutir de física quàntica.

Cristina ha dit...

Jejeje, jo encara no l´he fet aquest. Un dia de mandra el faré. Queda dit.

Per cert...bon cap de setmana!!!

Lapa ha dit...

ESCRITOR UNIVERSAL PORTUGUÉS SUPERIOR: CRISTOVAO DE AGUIAR.

Él, también, ha traducido a portugués la abundancia de naciones por Adán Smith.

Lhe han concedido varios premios.

No olvidarte del nombre de este gran autor, tú oirá hablar de él pronto.

Gracias por tiempo del gasto en cultura universal.

Agradece por visitar

mossèn ha dit...

un meme molt light ... salut

Jo Mateixa ha dit...

Això es el millor nena, veuràs...de normal la gent quant surt de festa et demana per tastar allò que et demanes, com que a cap dels meus amics els hi agrada la ginebrà ningu m'ho demana, per tant em puc pendre el cubata soleta sense haver de compartir :-P

Egoista??, poder si, però es el que hi ha, jejejejejeje.

Petonets!!!!!